nedelja, 30. avgust 2015

Obleka z žirafa vzorcem

Tale simpatična oblekica z žirafa vzorcem je bila narejena za Cards & Scrap izziv, kjer želijo videti živalske vzorce.

Za okvir sem uporabila Marianne Design rezalno šablono LR0234 in embosirno mapico DF3416. Oblekico sem še malo okrasila s črnim tilom (beri ostankom mreže proti komarjem), ki kuka izpod krila, zavezala pa sem jo tudi okrog pasu in dodala majhno polperlico.









Lepo nedeljo vsem!

6 komentarjev:

  1. Ooo kako je lepa, zelo elegantna. Ja, ta mreža za komarje pride prav ja, tudi jaz sem jo že šparala... :P

    OdgovoriIzbriši
  2. Gorgeous card! Lovely little dress. Great idea to use a mosquito net for the dress. Debra x

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful dress!!!
    Hugsss, Gaby

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna voščilnica...če bi ta oblekca visela v izložbi bi jo z veseljem kupila in nosila :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna oblekica. :-) Všeč mi je, kako si dodala mrežo. Vidim, da tudi pri vas ničesar ne zavržete. :-))

    OdgovoriIzbriši